הבניין רק נמסר מהקבלן. הדיירים נכנסו – ומיד גילו בעיה: רטיבות באחת הדירות. העבודות בוצעו מטעם חברת הבנייה, שמחוייבים לביטוח עבור ליקויי בניה למשך של 7 שנים מסיום הבנייה.
מה עשינו:
• הסרנו את אבני החיפוי ופתחנו את האזור בו הבטון ניראה בעייתי. • גילינו שמתחת לאבנים יש סגרגציב בבטון ( כיסי חצץ בבטון שנוצרו בעת היציקה והמהווים מוקדי הצטברות וחדירת מים לדירות ). • חצבנו את כיסי החצץ עד שהגענו לאיזור של בטון "בריא"
• מילינו בסיקה 412 עד להשלמת הבטון (חומר לשיקום בטון). •אטמנו את הקיר בסיקה 107 (חומר איטום צמנטי) בשתי שכבות.
•הדבקנו את אבני החיפוי לקיר ועיגנו אותם לקיר על פי התקן . י.
התוצאה: הנזילות נעלמו, וכולם יצאו מרוצים – גם הדיירים וגם חברת הבנייה