בניין מגורים חדש, איטום חזית דרך הביטוח

כשזה בניין חדש — וכבר יש קירות רטובים

הבניין רק נמסר מהקבלן. הדיירים נכנסו – ומיד גילו בעיה: רטיבות באחת הדירות.
העבודות בוצעו מטעם חברת הבנייה, שמחוייבים לביטוח עבור ליקויי בניה למשך של 7 שנים מסיום הבנייה.

מה עשינו:

• הסרנו את אבני החיפוי ופתחנו את האזור בו הבטון ניראה בעייתי.
• גילינו שמתחת לאבנים יש סגרגציב בבטון ( כיסי חצץ בבטון שנוצרו בעת היציקה והמהווים מוקדי הצטברות וחדירת מים לדירות ).
• חצבנו את כיסי החצץ עד שהגענו לאיזור של בטון "בריא"

• מילינו בסיקה 412 עד להשלמת הבטון (חומר לשיקום בטון).
•אטמנו את הקיר בסיקה 107 (חומר איטום צמנטי) בשתי שכבות.

•הדבקנו את אבני החיפוי לקיר ועיגנו אותם לקיר על פי התקן .
                                 י.

התוצאה:
הנזילות נעלמו, וכולם יצאו מרוצים – גם הדיירים וגם חברת הבנייה